Hiszpania / Majorka
Itaka
7
All inclusive ultra
Hiszpania / Majorka
Itaka
7
All inclusive ultra
Po tygodniowym pobycie jestem pewna że nie wróciłabym tam drugi raz. Obiektywnie powiem o plusach i minusach. Ten hotel ma niższy standard niż to deklaruje, to jest pewne. Plusy- miła obsługa, ale tylko Ci doświadczeni pracownicy. Było tam również dużo osób nie mających pojęcia o pracy w hotelu czy restauracji co było uciążliwe bo trzeba było się połapać kogo można o cos zapytać lub poprosić. Czysty basen codziennie rano czyszczony choć woda była w nim nieprzyjemnie zimna. Dobre lody i przekąski typu burger, frytki przy basenie i dobre drinki w ramach All inclusive. Pierwsze wrażenie o jedzeniu też było dobre. Po 2 dniach zorientowaliśmy się, że kuchnia podaje kolejny raz to samo albo przerabia to na inne danie. Podczas posiłków panuje CHAOS. Nie wiesz co nakładasz na talerz bo duża część dań nie jest opisana co utrudnia sprawę jeśli masz jakąś nietolerancję. Wszystko smakuje kiepsko i jeszcze gorzej gdy widzisz jaki brud jest wokół. Nie mogliśmy zamówić herbaty do posiłku mimo, że mieliśmy ALL INCLUSIVE ULTRA kelnerzy nie wiedzieli o co chodzi. Usłyszeliśmy, że niczego to nie zmienia, a herbatę możemy zamówić tylko na śniadaniu. Wszędzie jest brudno ! I to jest brud kilkudniowy … rano byliśmy pierwsi na śniadaniu i nie mogliśmy znaleźć czystego stolika lub krzeseł bo były brudne po poprzednim dniu. Byliśmy bez dziecka, ale nie dało się nie zauważyć jakie brudne są krzesełka dla dzieci. Na podłogach były resztki jedzenia i to utrzymywało się przez cały pobyt. Kubki i szklanki całe brudne więc przy ekspresach i dystrybutorach z sokami stało mnóstwo pozostawionych szklanek, gdy już ktoś zorientował się w co nalał sok to porzucał swój napój. Talerze i sztućce również były brudne. Miejsca na których leżały talerze też były brudne. Były tam resztki jedzenia i kurz. To były zaniedbania od długiego czasu. Weryfikowaliśmy to przychodząc na kolejny posiłek bo nie mogliśmy uwierzyć, że nikt z obsługi tego nie widzi. Osoby które sprzątają stoliki robią to byle jak. Wycierają je bardzo mokrą ścierką nie ścierając brudu i kładą na ten mokry stół sztućce. Zostawiają stare nieużyte serwetki i dokładają nowe, tak samo sztućce, nikt nie dba o czystość stolików i innych powierzchni na sali. Przez środek sali między stolikami kelner pcha brudny, stary i hałaśliwy wózek z naczyniami brudnymi i na tym samym wozi czyste co wydaje się niewiarygodne. Woda w karafkach śmierdzi chlorem i jest uzupełniana po innych gościach. Robią to na widoku. Zdążysz zjeść zanim dostaniesz napoje. Za każdym razem dostajesz inne piwo lub wino. Kelnerzy leją co mają pod ręką mimo, że mówisz co zamawiałaś poprzednio. Po 3 dniach nie mieliśmy ochoty korzystać z posiłków bo słyszeliśmy od wielu gości, że mają zatrucie pokarmowe. Nikt nie koordynuje kelnerami. Widać że robią to byle jak. W tak dużym hotelu jeśli nie ma pogody nie masz co robić. Siłownia pomieści 4 osoby a i tak sprzęty są zniszczone i brudne. Pokoje małe i niewygłuszone. Słychać było każdego kto przechodzi lub otwiera pokój obok. Pokoje podczas tygodniowego pobytu ogarnięte dwa razy. Wymienione zostały ręczniki i pościelone zostało łóżko. Nie dołożyli nam środków czystości, nie wymienili szklanek. Tak samo windy... mało, ciasne, zero wentylacji więc jeśli jedziesz na 12 piętro to jest to trudne. Wszystko wymaga odświeżenia. Łuszczące się ściany, skrzypiące łóżka, obite meble. Rdza pod prysznicem. Leżaki przy basenie też kiepskie. Nie oczekuję, że wszystko będzie nowe ale to co jest w hotelu BG Tonga wymaga w dużej mierze wymiany lub odświeżenia. Ogólnie bardzo kiepsko szczególnie czystość w restauracji i na sali. Każdy chce czuć się dobrze i żaden plus czy miły kelner nie zrekompensuje tego co było fatalne.
Dobre drinki miła obsługa dobra lokalizacja ładny widok
Brud na sali Słabe jedzenie, mieszane stare z nowym Chaos na kuchni i brak opisu dań więc nie wiesz co jesz Kiepskie windy Zniszczony sprzęt na siłowni Brak higieny w pracy kelnerów Niewygłuszone pokoje Zniszczone pokoje
Hotel bardzo fajny, duży. Pokoje ładne, sprzątnę codziennie. Basen troszkę za mały jak na taki duży hotel oraz liczba leżaków też mala. Rano ustawialy sie kolejki aby móc zarezerwować sobie leżak. Na plus codzienne atrakcje. Bardzo dużym minusem jest wyżywienie które jest moim zdaniem bardzo slabe. Niby jest duży wybór dań ale wszystko mało smaczne i nie doprawione. Każdego dnia inny motyw przewodni kolacji. Napoje do kolacji trzeba zamawiać u kelnerów.
Lokalizacja, czystość, obsługa
Wyżywienie, brak leżaków
Pobyt w hotelu Tonga był świetny. Hotel bardzo czysty, z pysznym i urozmaiconym jedzeniem. Lokalizacja idealna – blisko pięknych plaż takich jak Cala Clara, Cala Millor, Playa de Muro, Cala Mitjana czy Cala Estreta. Niedaleko znajduje się także przylądek Formentor oraz urokliwe miasteczka Valdemossa i Muro. Dodatkowym plusem była możliwość wynajęcia auta bez karty kredytowej, co znacznie ułatwia zwiedzanie wyspy. Zdecydowanie polecam ten hotel na wakacje.
1. Bardzo czysty i zadbany obiekt. 2. Pyszne i różnorodne jedzenie. 3. Świetna lokalizacja – blisko pięknych plaż i atrakcji. 4. Możliwość wynajęcia auta bez karty kredytowej. 5. Łatwy dojazd do malowniczych miejsc jak Formentor, Valdemossa czy Mur
Depozyt za butelkę do wody i depozyt za ręczniki, zwracany wyłącznie w przypadku posiadania paragonu depozytowego.
Super. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Jedzonko pyszne, świetne baseny, bardzo miła obsługa.
Jedzenie oraz obsługa
Długi czas oczekiwania na windy
To wyjątkowy, czterogwiazdkowy ośrodek położony w malowniczej Zatoce Alcudia na północy Majorki. Ten komfortowy hotel, należący do renomowanej marki BH Hotels, oferuje Gościom nowoczesne zakwaterowanie. Dzięki położeniu zaledwie 800 m od złocistej, piaszczystej plaży Son Mol, Goście mogą cieszyć się bliskością morza, a piękna, zadbana strefa basenowa otoczona bujną zielenią zapewnia idealne warunki do relaksu. Hotel słynie z doskonałej oferty kulinarnej, serwując potrawy kuchni międzynarodowej i hiszpańskiej w 3 restauracjach, a atmosferę uzupełniają 3 bary, w tym Blue Sky Bar na dachu z panoramicznym tarasem. Dla miłośników aktywnego wypoczynku dostępne są korty tenisowe, siłownia i różnorodne sporty wodne. Po intensywnym dniu centrum spa zaprasza na relaks w saunie, jacuzzi oraz oferuje masaże i zabiegi kosmetyczne. Dla dzieci przygotowano brodzik, statek piracki ze zjeżdżalniami i klub dziecięcy.
Położenie
- 800 m od publicznej piaszczystej plaży Son Mol
- 800 m od centrum Can Picafort
- 60 km od lotniska w Palma de Mallorca
Plaża
Publiczna, piaszczysta plaża Son Mol znajduje się około 800 m od hotelu. Leżaki i parasole na plaży są płatne.
Dla dzieci
Hotel oferuje brodzik, statek piracki ze zjeżdżalniami, fontanna-grzybek, plac zabaw, salę zabaw oraz mini klub i animacje w sezonie. W restauracji dostępne są wysokie krzesełka dla dzieci.
Baseny
Na terenie hotelu znajdują się 3 baseny zewnętrzne, w tym 1 z jacuzzi na dachu. Przy basenach dostępne są leżaki i parasole bezpłatnie.
Atrakcje
Goście mogą korzystać z kortów tenisowych, siłowni, oraz uczestniczyć w zajęciach z aerobiku i jogi. Dla dorosłych dostępny jest program rozrywkowy z muzyką i tańcami. Płatnie: bilard, wypożyczalnia rowerów, oraz sporty wodne.
Spa & Wellness
Hotel oferuje kryty basen, saunę i jacuzzi. Dodatkowo dostępne są płatne zabiegi kosmetyczne i masaże oferowane w centrum spa.
Informacje dodatkowe
W całym hotelu dostępne jest bezpłatne Wi-Fi. Punkt internetowy oraz inne usługi, takie jak pralnia, są dodatkowo płatne.
Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.


Nie masz konta? Zarejestruj się
Wpisze dane Twojego konta, a my wyślemy Ci link, przy pomocy którego będziesz mógł zresetować hasło.
To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website.
ZaakceptujTutaj znajdziesz wszystkie wcześniej stworzone kolekcje.
GIPHY App Key not set. Please check settings